Výprodej z důvodu zkrácené expirace
-1,50 8.3 01/2016
Acuvue 2 jsou kontaktní čočky určené pro plánovanou čtrnáctidenní výměnu. Acuvue 2 jsou hydrogelové kontaktní čočky, které je třeba pravidelně opečovávat kvalitním roztokem a odmění se vám příjemnými vlastnostmi při nošení. Také čtrnáctidenní plánovaná výměna zaručuje, že se na kontaktních čočkách Acuvue 2 nestačí za tak krátkou dobu usadit tolik nečistot během nošení a používání těchto kontaktních čoček. Kontaktní čočky Acuvue 2 jsou velmi rozšířené a oblíbené.
| Čoček v krabičce | 6 | Plánovaná výměna (dní) | 14 |
|---|---|---|---|
| UV filtr | ano | Zakřivení | 8.3;8.7 |
| Propustnost kyslíku (Dk/t) | 33 | Průměr (mm) | 14,0 |
| Manipulační zbarvení | ano | Výrobce | Johnson & Johnson |
| Obsah vody (%) | 58 | Indikátor rub-líc | ano |
| Dioptrický rozsah | +8,00 to -12,00 (step 0,25 dpt. -6,00 to -12,00 step 0,50 dpt.;+6,00 to +8,00 step 0,50 dpt.) | ||
| Čoček v krabičce | 6 | ||
|---|---|---|---|
| Plánovaná výměna (dní) | 14 | ||
| UV filtr | ano | ||
| Zakřivení | 8.3;8.7 | ||
| Propustnost kyslíku (Dk/t) | 33 | ||
| Průměr (mm) | 14,0 | ||
| Manipulační zbarvení | ano | ||
| Výrobce | Johnson & Johnson | ||
| Obsah vody (%) | 58 | ||
| Indikátor rub-líc | ano | ||
| Dioptrický rozsah | +8,00 to -12,00 (step 0,25 dpt. -6,00 to -12,00 step 0,50 dpt.;+6,00 to +8,00 step 0,50 dpt.) | ||
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@prima-cocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
|
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |