Dioptrie ve výprodeji:
-1,25 exp. 06/2024
AIR Optix Aqua - jsou měsíční kontaktní čočky z poslední řady silikon-hydrogelových materiálů. Kontaktní čočky AIR Optix Aqua jsou oproti AIR Optix vylepšeny o 30% vyšší smáčenlivostí a jejich celková možnost hydratace je také výrazně vyšší. Silikon-hydrogelový materiál použitý u kontaktních čoček AIR Optix Aqua je nadprůměrně propustný pro kyslík a je velmi odolný proti usazeninám. Dobrým pomocníkem k péči o silikon-hydrogelové kontaktní čočky je roztok AOSEPT plus nebo roztok H2O2. Oba mají velice efektní čistící schopnosti a je velmi vhodné jimi alespoň 2x týdně kontaktní čočky důkladně vyčistit. Takto ošetřené čočky jsou precizně zbaveny všech nečistot a usazenin. Dbejte ovšem důsledně na to, aby nezneutralizovaný roztok nepřišel do kontaktu s okem!
Čoček v krabičce | 6 | Materiál | Lotrafilcon B |
---|---|---|---|
Plánovaná výměna (dní) | 30 | UV filtr | ne |
Zakřivení | 8.6 | Propustnost kyslíku (Dk/t) | 138 |
Průměr (mm) | 14,2 | Manipulační zbarvení | ano |
Výrobce | Alcon | Obsah vody (%) | 33 |
Indikátor rub-líc | ne | ||
Dioptrický rozsah | +6,00 to -10,00 (step 0,25 dpt. -6,00 to -10,00 step 0,50 dpt.) |
Čoček v krabičce | 6 | ||
---|---|---|---|
Materiál | Lotrafilcon B | ||
Plánovaná výměna (dní) | 30 | ||
UV filtr | ne | ||
Zakřivení | 8.6 | ||
Propustnost kyslíku (Dk/t) | 138 | ||
Průměr (mm) | 14,2 | ||
Manipulační zbarvení | ano | ||
Výrobce | Alcon | ||
Obsah vody (%) | 33 | ||
Indikátor rub-líc | ne | ||
Dioptrický rozsah | +6,00 to -10,00 (step 0,25 dpt. -6,00 to -10,00 step 0,50 dpt.) |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@prima-cocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |