Air Optix Colors navazují na kontaktní čočky Air Optix Aqua a proto nabízí i stejné kvality: Povrch čoček je zušlechtěný unikátní technologií, díky které zůstávají čočky značky Air Optix jemné a chrání povrch čočky před ztrátou vlhkosti a usazováním nečistot. Barevné čočky jsou proto výjimečně pohodlné celý měsíc nošení stejně jako u moderních nebarvených čoček.
Přirozené barvy
Kromě základní barvy měnící barvu oka mají Air Optix Colors i vnější prstenec, který ohraničí a zvýrazní duhovku oka, a vnitřní prstenec pro rozjasnění a větší hloubku pohledu. Vše díky technologii barev 3 v 1 pro přirozený vzhled čoček Air Optix Colors. Každý si vybere:
Pro nositele kontaktních čoček Air Optix Aqua není nutné zkoušet Air Optix Colors v aplikačním středisku – jde o stejné kontaktní čočky, jen v barevné variantě.
Čoček v krabičce | 2 | Materiál | Lotrafilcon B |
---|---|---|---|
Plánovaná výměna (dní) | 30 | UV filtr | ne |
Zakřivení | 8.6 | Propustnost kyslíku (Dk/t) | 138 |
Průměr (mm) | 14,2 | Manipulační zbarvení | ne |
Výrobce | Alcon | Obsah vody (%) | 33 |
Indikátor rub-líc | ne | ||
Dioptrický rozsah | 0,00 |
Čoček v krabičce | 2 | ||
---|---|---|---|
Materiál | Lotrafilcon B | ||
Plánovaná výměna (dní) | 30 | ||
UV filtr | ne | ||
Zakřivení | 8.6 | ||
Propustnost kyslíku (Dk/t) | 138 | ||
Průměr (mm) | 14,2 | ||
Manipulační zbarvení | ne | ||
Výrobce | Alcon | ||
Obsah vody (%) | 33 | ||
Indikátor rub-líc | ne | ||
Dioptrický rozsah | 0,00 |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@prima-cocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |