Měsíční hydrogelové barevné krycí čočky, které příjemně a efektivně změní jakoukoliv původní barvu vašich očí na novou a zajímavou, případně při zvolení vhodné barvy původní duhovku jen hezky zvýrazní. Pro uchování barevných čoček a jejich pravidelné používání je potřeba zakoupit roztok a pouzdro na kontaktní čočky.
Upozornění: Barevné kontaktní čočky nejsou korekční zrakovou pomůckou! Jedná se o zábavné čočky, ve kterých se většinou zhorší především periferní vidění, proto v nich není vhodné řídit a vykonávat činnosti při kterých potřebujete na 100% bezvadně vidět!
Uvedený obrázek u produktu je oficiálně dodáván výrobcem a je pouze ilustrační. Výsledný efekt vždy záleží na původní barvě oka uživatele a může se od ilustračního obrázku lišit. K většině barevných čoček uvádíme fotky reálných lidí, pro lepší představu výsledné změny barvy oka.
| Čoček v krabičce | 2 | Materiál | Phemfilcon A | 
|---|---|---|---|
| Plánovaná výměna (dní) | 30 | Zakřivení | 8.6 | 
| Průměr (mm) | 14,5 | Výrobce | Alcon | 
| Obsah vody (%) | 55 | Indikátor rub-líc | ne | 
| Dioptrický rozsah | +6,00 to -8,00 (step 0,25 dpt. -6,00 to -8,00 step 0,50 dpt.) | ||
| Čoček v krabičce | 2 | ||
|---|---|---|---|
| Materiál | Phemfilcon A | ||
| Plánovaná výměna (dní) | 30 | ||
| Zakřivení | 8.6 | ||
| Průměr (mm) | 14,5 | ||
| Výrobce | Alcon | ||
| Obsah vody (%) | 55 | ||
| Indikátor rub-líc | ne | ||
| Dioptrický rozsah | +6,00 to -8,00 (step 0,25 dpt. -6,00 to -8,00 step 0,50 dpt.) | ||
 
				
											Telefon: 727 887 352
										E-mail: info@prima-cocky.cz
				
					Andrea Votavová
 Revoluční 1017
 290 01 Poděbrady				
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
| Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. | |
| Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. | |
| Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. | |
| Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem | |
| Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. | |
| Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |