Hylo-Care 10 ml je sterilní roztok obsahující kyselinu hyaluronovou, která je látkou tělu vlastní. Vyskytuje se v oku a i v jiných částech těla. Díky tomu má schopnost vytvářet stejnoměrný, stabilní a dlouhodobě setrvávající film na povrchu oka, který se neodplavuje ani nezhoršuje vidění. Tak dokáže rychle odstranit pocit pálení, suchého oka, nebo cizího tělíska v oku. Navíc obsahuje dexpanthenol patřící do skupiny B-vitaminů. Tato složka silně váže vodu, čímž oko příjemně osvěžuje a plně podporuje zvlhčovací schopnosti hyaluronátu sodného. Hylo-Care neobsahuje konzervační látky a je bezpečný z hlediska dlouhodobého kapání. Hylo-Care je vhodný při nošení kontaktních čoček měkkých i tvrdých, protože při jeho používání nedochází k tvorbě usazenin na povrchu čoček.
Velikost balení (ml) | 10 | Doba použití od otevření balení (měsíců) | 6 |
---|---|---|---|
Výrobce | Ursapharm spol.s.r.o. | ||
Složení roztoku | 1 ml roztoku obsahuje 1 mg hyaluronátu sodného, dexpanthenol, dihydrogenfosforečnan sodný x 12 H2O, dihydrát hydrogenfosforečnanu sodného, sorbitol a vodu |
Velikost balení (ml) | 10 | ||
---|---|---|---|
Doba použití od otevření balení (měsíců) | 6 | ||
Výrobce | Ursapharm spol.s.r.o. | ||
Složení roztoku | 1 ml roztoku obsahuje 1 mg hyaluronátu sodného, dexpanthenol, dihydrogenfosforečnan sodný x 12 H2O, dihydrát hydrogenfosforečnanu sodného, sorbitol a vodu |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@prima-cocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |