Optotyp je pomůcka pro určení ostrosti zraku. Je to tabule k zavěšení na stěnu ve vzdálenosti cca 3 – 5 m od vyšetřovacího křesla, obyčejná či prosvětlená, s písmeny, číslicemi nebo obrázky (pro děti) v řádcích, postupně se zmenšujícími, které má pacient s ostrým viděním do určitého zmenšení jasně rozeznávat. Někdy, většinou spíše u lékaře, je doplněn 4 barevnými obdélníky pro orientační určení barvocitu – správného rozpoznávání barev.
Odborník optotyp používá pro zjištění refrakce po nasazení zkušebních obrub a pak také na závěr vyšetření po nasazení brýlí nebo kontaktních čoček se správnou dioptrickou hodnotou pro ujištění se ve správné korekci.
Ideální ostré vidění má odpovídat řádku s označením 20/20, ostré vidění u 20/15 je pak příliš, 20/30 méně ostré vidění.
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@prima-cocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |